Nakupte ještě za 2000 Kč a máte dopravu zdarma!

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

hodnocení
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Další informace:

  • EAN: 9788074023613
  • Autor: Moudrý Marek
  • Kategorie: Odborné příručky SOŠ - Ekonomika SŠ - Ekonomika
  • Počet stran: 112
  • Nakladatel: Computer Media s.r.o.
Skladem
330 Kč
258 Kč
Ušetříte 72 Kč!